[ad_1] INAUGURACIÓN CATERING JOUVE&SULLY

Patricia y Sylvain van a abrir un nuevo negocio en nuestro pueblo, Catering Jouve & Sully. Un catering para eventos, particulares y negocios, especializado en comida francesa e italiana. No en vano Sylvain Jouve lleva más de 30 años detrás de los fogones, principalmente en París, con cocineros italianos.
Ubicados en la C/ Colladet, 12 abrirán de lunes a sábado de 12 a 20 horas y los domingos de 10 a 16 horas. Dispondrán también de comida para llevar a casa o comerla en su local, en unas preciosas mesas. También tendrán a la venta productos franceses e italianos: quesos, vinos, etc.
Todo en un local con un encanto especial, decorado con las pinturas de Patricia, toda una artista.
Estáis todos invitados a la inauguración, este viernes 14 de junio a las 19:00 horas.

#Busot #ConsumeBusot

INAUGURACIÓ CATERING JOUVE&SULLY

Patricia i Sylvain van a obrir un nou negoci en el nostre poble, Catering Jouve & Sully. Un catering per a esdeveniments, particulars i negocis, especialitzat en menjar francés i italiana. No en va Sylvain Jouve porta més de 30 anys darrere dels fogons, principalment a París, amb cuiners italians.
Situats en la C/ Colladet, 12 obriran de dilluns a dissabte de 12 a 20 hores i els diumenges de 10 a 16 hores. Disposaran també de menjar per a portar a casa o menjar-la en el seu local, en unes precioses taules. També tindran a la venda productes francesos i italians: formatges, vins, etc.
Tot en un local amb un encant especial, decorat amb les pintures de Patricia, tota una artista.
Esteu tots convidats a la inauguració, aquest divendres 14 de juny a les 19:00 hores











[ad_2]
Ver en facebook