[ad_1] El sábado 30 de junio, en las #CuevasdelCanelobre, la compañía Alacant Microteatro nos deleitará con su obra de teatro “CANELOBRE. El vuelo de la mosca”.🛩

Su autor, Iván Valdelvira, quedó muy sorprendido en su visita a las cuevas, en la que los guías explican el uso que se le dieron durante la Guerra Civil, como taller de reparación de aviación por el bando republicano. De ahí la inspiración para crear esta pieza basada en hechos históricos.

“Canelobre intenta ser una radiografía del alma humana, con dos personajes que no paran de discutir pero que, por otra parte, se quieren como hermanos” Uno republicano y con agorafobia, el otro nacional y con claustrofobia …deseando verla en el lugar que la inspiró, nuestra queridas cuevas.

#Busot #BusotCultura #BusotTeatro #TurismoBusot

El dissabte 30 de juny, en les #CovesdelCanelobre, la companyia Alacant Microteatro ens delectarà amb la seua obra de teatre “CANELOBRE. El vol de la mosca”.🛩

El seu autor, Iván Valdelvira, va quedar molt sorprés en la seua visita a les coves, en la qual els guies expliquen l’ús que se li van donar durant la Guerra Civil, com a taller de reparació d’aviació pel bàndol republicà. D’ací la inspiració per a crear aquesta peça basada en fets històrics.

“Canelobre intenta ser una radiografia de l’ànima humana, amb dos personatges que no paren de discutir però que, d’altra banda, es volen com a germans” U republicà i amb agorafòbia, l’altre nacional i amb claustrofòbia …desitjant veure-la en el lloc que la va inspirar, la nostra benvolgudes coves.


[ad_2]

Ver en facebook